ako obist restriktivny firewall

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Duben 10 13:35:02 CEST 2003

hi all,

v robote mame velmi restriktivny firewall, zakazane je uplne vsetko, povoleny je len pristup na web cez proxy (s dost rozsiahlym blacklistom, casto ma nepusti ani na veci ktore normalne potrebujem k praci). jedina vec ktoru mam povolenu naviac, je ssh na moj domaci linux router (jadro 2.2.x, dva interfaces, jeden na internete, druhy na domacej lanke).

a teraz otazka - chcel by som nejak na svoju win2000 workstation v robote dotunelovat co najmenej obmedzeny internet z domu. najlepsie cez port 22 (ssh) :o) idealne by bolo, keby sa moja win2000 masina mohla akoby objavit v mojej domacej lanke, a zaroven byt aj vo firemnej sieti. da sa to nejak riesit? s tunelovanim som prisiel do styku len minimalne, neviem ake su moznosti. staci ma nakopnut, howto citat viem :o)...

dik
pixall