občasná pseudointeligence už jako ve windows? -- SOLVED

bl bl na mavipet.sk
Pátek Duben 11 11:40:11 CEST 2003

> [...]
>
> Oba jsou ze stejného TARu. Nicméně jsem přišel na to, že nejspíš nejsou
> binárně identické, neboť v databázovém souboru u mně doma je chyba, kterou
> jsem objevil když jsem stránku */info/ otevřel v browseru links, přestože
> tvrdil, že je to application/octet-stream. Začátek souboru nebylo nic
> divného, ale ke konci k němu byl "přivařen" nějaký PDF dokument místo
> linku. Nekontroloval jsem to (dnes nejsem v práci), ale po rozbalení a
> puštění dalšího téhož (původní jsem nemazal, jen přejmenoval) to už nědělá.
>
> Prostě chybička na disku nebo kdoví v čem.

preto je dobre si vsetko najprv skontrolovat, ja som uz z takymyto
"nevysvetlitelnymi" javmi stretol velakrat, a az potom nieco tvrdit.

> : web prezerace niesu outlook takze vam kaslu na to co je v subore ci ako
> : sa vola
>
> Dnes uz bych si s tim tak jisty nebyl.

ale stale si nedodal dkokaz ;-) skusal si ten pristup cez telnet? (budes
vydite presne co ti posle server a potom az mozes obvinit browser)

> Dneska mi Mozilla tu stranku nejak nechtela otevrit (trvalo to delel nez
> byla moje trpelivost),

pravdepodobne binarne data "zblbli" reenderovacie jadro

> Konqueror za hlasil jen: otevrit
> http://localhost.../info/ jako by to byl binarni soubor a chtel ho ulozit.

tak to neviem mozno je to podobny pripad ako v Mozille len ina reakcia
na krizovy stav blizsia "razeniu" ala MS

> On to ve skutecnosti totiz binarni soubor byl, nebot PDF binarnim souborem
> je, jenze MIME typ byl hadejta jaky... text/html

Ale nazaciatku ste tvrdil ze sa to spravalo upne inak. mam dojem ze ten
vas pocitac sa sprava nejak nedeterministicky.

> : Nebudte tvrdohlavy a zaslepeni svojou neomilnostou pozrite si aky mime
> : typ vam posiela server a potom ho nakonfigurujte inak moja snaha vam
>
> Nekdy nejde vsecko hned.

tak na danu cast neodpovedajte hned co sy myslite ale az neskor ked si
to preverite.

> I tak diky moc, dosel jxsem k poznani
> - ze se na binarni identiicnost 250MB dat na dnesnich mediich moc
> spolehnout neda

no na takyto vysledok staci vhodny vypadok elektriky.

> - ze se browsery i na linuxu zacinaji ridit obsahem co dostanou

dal som si tu namahu a skusil som si to a mozilla sa spravala v
zavlislosti podla mime a bolo jedno co som jej poslal.