ako obist restriktivny firewall

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Duben 10 15:09:53 CEST 2003

> http://www.debian.org/doc/manuals/reference/ch-tune.en.html#s-
> ssh-forward
> http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/openssh.html

v tychto dokumentoch som nasiel len forwardovanie konkretnych portov.. to mam rozchodene a pouzivam (napr na pristup k inej nerestriktivnej proxine), ale teraz som sa dostal do slepej ulicky. chcem rozchodit icq, a to potrebuje pocuvat na vacsom mnozstve portov, to sa sice este da riesit, ale chce ist cez 5190/tcp na login.icq.com, a to uz je trochu horsie, viem si sice tento port forwardovat cez ssh, ale uvidim ho u seba ako localhost:5190 cez co icq chodit nebude. mohol by som to sice obist predefinovanim zaznamu pre domenu login.icq.com na localhost, ale to uz su psie kusy, a neriesi mi to plno dalsich pripadov, ako je napriklad spristupnenie samby cez tento tunel..