The Kim (interactive process manager) pro RH9 ?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Duben 10 16:59:12 CEST 2003

On Thu, Apr 10, 2003 at 04:53:10PM +0200, Igor Bujna wrote:

> Uz to mam portovane(odstranene zakladni hlaseni).Jeste by se to chtelo
> kuknout na to libproc.

 Koukam, ze to udelate rychleji nez ty penize vydelam :-) V dobe kdy
 jsem to psal z nejakeho duvodu v RH nebyla libproc-dev a zdrojaky te
 knihovny byly soucasti toho balicku 'kim', aby to slo kompilovat i na
 RH. Mozna to jiz neni treba a v RH je mozne najit libproc-dev
 samostatne mimo zdrojaku procps stejne jako na Debianu. Necham to na
 vas.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>