SuSE: Malý webserver neparseruje PHP

Oak Oak.brno na seznam.cz
Čtvrtek Duben 10 16:04:17 CEST 2003

Dobrý den,

nainstaloval jsem si malý webserver, ale nemůžu ho rozchodit,
ačkoli kolega má stejnou distribuci i instalaci. Prý snad něco
upravil v právech a pak jen spustil httpd a jede mu to. Nemohu
najít chybu (jsem v tom BFU, prosím o toleranci :-).

PHP parser sám o sobě funguje, když zadám v konzoli
"php soubor.php > soubor.html", dostanu zpracovanej HTML dokument.
Když dám ale v Konquerroru "localhost/moje_zkouska.php", nevypíše
ani echo. Zkušební stránka SuSE funguje ("localhost" /index.en.html/),
ale ta pravděpodobně není v PHP (můj BFU dojem). Účelem má být jen
lokální prohlížení jednoduchých (tvořených) PHP stránek.

Kde může být krpa?

Dokumentaci jsem zkoušel projít, ale na nic jsem nepřišel (vzal
bych za vděk i odkazu na šikovnou dokumentaci, v který bych se
"neutopil").

Zdraví,

Oak

Reklama: