Oracle console

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Čtvrtek Duben 10 22:24:21 CEST 2003

On Wed, 9 Apr 2003 09:44:41 +0200
Ladislav Danko <ladislav.danko na acsnet.sk> wrote:

> rastie, aj ked mozno vo forme ktora ta (ale asi len na prvy pohlad)
> nepotesi:
>
> z oracle stranok stiahnut instalacky pre oracle na linux, pri instalacii
>
> (ktora vyzaduje aby na masine uz fungovala java), pri instalacii vybrat
> len instalaciu klienta;
> tym dostanes (okrem ineho) sqlplus shell (alebo ako to nazvat); kedze
> neovlada historiu a pohyb v nej (a la bash and spol.), odporucam
> nainstalit este rlwrap a sqlplus spustat z neho; skonfigurovat rozne
> files (tstnts,...) a mas funkcny shell do oracle databazy z linux
> [...]
Diky... Ja to chci do skoly, kde nemam pristup k root uctu. Mame vramci
cviceni Oracle z jejich console. A je to nainstalovane na Windows. Tak
jsem se chtel pripojovat z Linuxu, ktery tam je jako dual boot. Instalacky
oracle si nestahnu, protoze jsem na dial-upu. A tak jsem se chtel zeptat,
zda neni nekde mozno stahnout nejakou jednoduchou konsoli, neco co bude
umet to same (minimum), jako sqlplus shell. GUI by mi asi neproslo :(
PaD