rychlost ADSL

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Čtvrtek Duben 10 22:58:14 CEST 2003

Ondrej Feela Filip wrote:

> ??? Prominte, mam trochu jine informace o agregaci. Proc resite 2Mbps?

Pokud to neni duverne, jake mate o tomto informace?

 > Jinak souhlasi, ze zadny QoS to nema. Ale rozdilne agregace se nemichaji.

Ani se mi nechce verit, ze by v pripade zahlceni vyhrazene prenosove
kapacity pro DSLAM (at uz to jsou ty 2Mbps nebo neco jineho) bylo uplne
jedno, jaky program (u dane agregace) si predplatite.

Nechapu proc s tim CTc dela takove tajnosti. (Zrejme se nema s cim chlubit)

Dan