rychlost ADSL

Ondrej Feela Filip feela na network.cz
Pátek Duben 11 10:04:22 CEST 2003

On Thu, 10 Apr 2003, Dan Bar wrote:

> Pokud to neni duverne, jake mate o tomto informace?

Agregaci jsem popisoval v jednom z minulych mailu.

>  > Jinak souhlasi, ze zadny QoS to nema. Ale rozdilne agregace se nemichaji.
>  >

> Ani se mi nechce verit, ze by v pripade zahlceni vyhrazene prenosove
> kapacity pro DSLAM (at uz to jsou ty 2Mbps nebo neco jineho) bylo uplne
> jedno, jaky program (u dane agregace) si predplatite.

Jak uz jsem vysvetloval, agregace pro sluzby 1:50 a 1:20 se delaji zvlast,
takze by k tomu skutecne _nemelo_ dochazet.

> Nechapu proc s tim CTc dela takove tajnosti. (Zrejme se nema s cim chlubit)

Se mnou se technici s CTc bavi velmi otevrene, ale to spise bude tim, ze
Ipex je jejich veliky odberatel. Nicmene nic tajneho jsem neobjevil. :-)

Ale uz jsme asi hodne off-topic. Pardon.

> Dan

			Ondrej Filip

--
 (  IPEX a.s.   /    GIN internet communications  )
  Ondrej Filip        Member of Board of Directors

  Office : Bozeny Nemcove 5,    Praha 2,    120 00
  Tel/Fax: +420 386 357 594       +420 386 357 623
  Email  : ondrej.filip na ipex.cz http://www.ipex.cz