Nahrávání zvuku z TV

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Pátek Duben 11 06:24:06 CEST 2003

Dobrý den, narazil jsem na problém s kterým si nevím rady. Mám TV kartu TV
Media Forte. Kartu mám při sledování televize, poslouchání radia a
teletextu plne funkcní. Pokud se ale pokusím z televize grabovat pomocí
avicap (nebo xawtv) tak se mi nedarí rozumne nahrát zvuk. Obraz se grabuje
v porádku, ale zvuk je velmi silne odsunut do pozadí a v je slyset pouze
sumení. Pouze pri vytazení hlasitosti na maximum je slyset slabe zvuk.
Zvuková karta je SB Live! 5.1, Line-out na televizní karte mam kablikem
propojen s Line-in na SB 5.1. Jak jsem psal pri sledování TV nebo radia je
zvuk v poradku. Zkousel jsem nastavovat ruzne parametry pri nahravani
zvuku, ale nic nazabralo. Abych to jeste upresnil jde mi o to abych kdyz
nahraju z TV film slysel i zvuk, ne tedy ciste o nahrani zvuku. Jinak se
zvukem nemam zadne jine problemy. Jako zvukový server pouzivám arts. Nemel
by jste nekdo prosím radu na co se zamerit pri odstranovani problemu, ci
prímo reseni? Jinak system je RH 8.0 + updaty. Díky za kazdou radu. S
pozdravem RT