HP3820 na USB

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Duben 12 23:52:40 CEST 2003

On Fri, Apr 11, 2003 at 10:56:10AM +0200, Petr Balas wrote:
> [...]

Hmm.. rekl bych, ze to nemusi byt nutne jenom "USB nejde"/ LPT jde.
Napriklad Epson EPL-5800 je "wintiskarna" a pres LPT jede jen
se zvlastnimi ovladaci do widli (stejne jako s USB); nejzajimavejsi
je, ze ta LPT komunikace neni mozna s kabelem delsim, nez 1.8M,
takze se tam budou dit asi velmi zajimave veci...

(P.S. neplest s Epson EPL-5800L, ta jede pod linuxem vice-mene dobre)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/