SuSE: Maly webserver neparseruje PHP

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Pátek Duben 11 08:04:10 CEST 2003

Oak wrote:

>Dobry den,

>nainstaloval jsem si maly webserver, ale nemuzu ho rozchodit,

nevim, co si mam predstavit pod pojmem maly webserver a tudiz budu
uvazovat Apache.

>ackoli kolega ma stejnou distribuci i instalaci. Pry snad neco
>upravil v pravech a pak jen spustil httpd a jede mu to. Nemohu
>najit chybu (jsem v tom BFU, prosim o toleranci :-).
>
>PHP parser sam o sobe funguje, kdyz zadam v konzoli
>"php soubor.php > soubor.html", dostanu zpracovanej HTML dokument.

co by melo byt v httpd.conf (predpokladam modularni apache a php jako
module a ne CGI):
LoadModule    php4_module    libexec/libphp4.so
AddModule    mod_php4.c
<IfModule mod_dir.c>
    Directoryndex index.html index.php index.php3
</IfModule>
<IfModule mod_mime.c>
    AddType application/x-httpd-php .php .php3 .html
</IfModule>

To je asi tak vse co se da rici dle Vasich vstupnich udaju.

Duda