Red Hat 9 a cestina

P.L. plnews na seznam.cz
Pátek Duben 11 09:10:53 CEST 2003

Mě sice psaní českých znaků funguje, ale například v man mám problémy.

Tady je příklad #man man. Nevíte někdo co s tím?

POPIS
       P&?kaz man zform?tuje a zobraz? on-line manu?lov? str?nky.  Tato
verze
       pou &?v?  prom &nn? prost&ed? MANPATH a (MAN)PAGER, tak&e u&ivatel
m&&e
       m?t vlastn? sady manu?lov?ch str?nek a m&&e si  vybrat,  pomoc?
jak?ho
       programu  chce zobrazovat zform?tovan? str?nky. Jestli&e je zad?n
para-
       metr sekce, p&?kaz man prohled?v? pouze zadanou sekci manu?l&.
Pomoc?
       voleb  v  p &?kazov?m &?dku nebo prom&nn?ch prost&ed? je mo&n? zadat
po
       &ad? prohled?v?n? sekc? a jm?no  programu,  kter?  bude  pou &?v?n
pro
       zform?tov?n?  manu?lov?ch str?nek.  Jestli&e jm?no obsahuje znak `/',
       &?kaz man nejd&?ve zkus? otev&?t soubor dan?ho jm?na, tak&e  je  mo
&n?
       zadat man ./foo.5 nebo dokonce man /cd/foo/bar.1.gz.