ako obist restriktivny firewall

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Duben 11 09:32:31 CEST 2003

> ICQ vie chodit aj cez proxy pomocou https

bohuzial na proxine je *.icq.com zablokovane, takze tak takto chodit mozno vie, ale nemoze :o( potrebujem ho dostat na internet inou cestou.

> p.s. zalamujte riadky

mate s tym nejake velky problem? bohuzial nic nespravim s tym ze outlook je blby a automaticky zalamovat nevie. mozem vam akyurat zmenit format mailu z plaintextu na html... ;-p doma pouzivam ineho, slusneho klienta, ale tu nie je moznost vyberu. rucne zalamovat je otrava, mate s tym taky problem? lebo ste prvy kto mi napisal ze mu nezalamovanie vadi.

pixall