ako obist restriktivny firewall

bl bl na mavipet.sk
Pátek Duben 11 11:45:22 CEST 2003

Rybarik, Michal wrote:

> bohuzial na proxine je *.icq.com zablokovane, takze tak takto chodit mozno vie, ale nemoze :o( potrebujem ho dostat na internet inou cestou.

a co ten menej restriktivny firewal?

> mate s tym nejake velky problem?

mam dojem ze je to vseobecne povazovane za neslusne a dost sprosto to
vyzera.

> bohuzial nic nespravim s tym ze outlook je blby a automaticky zalamovat nevie.

A enter na klavesnici vam niekdo ukradol?

> mozem vam akyurat zmenit format mailu z plaintextu na html...

to uz rovno zasielaj v doc-e ako atachment (takto som komunikoval z
jednim ministerstvom myslel som ze toho chlapa zabyjem)

> ;-p doma pouzivam ineho, slusneho klienta, ale tu nie je moznost vyberu.
 > rucne zalamovat je otrava, mate s tym taky problem? lebo ste prvy kto
mi napisal ze mu nezalamovanie vadi.

problem nie ja si osobne upravujem i to ako klient oznacuje odpovede al
je to dost namahavy ked ti chcem odpovedat ne nejaku konkretnu cast.

mozno je rucne zalamovanie otrava ale to co poserie program bi mal
clovek opravit -;)

--
"Prosimvás, UNIX je pro tvrdý chlapy! Samozřejmě je i pro dámy, ale musí
ta dáma bejt tvrdej chlap."