Mam se bat? ADSL + Alcatel Home + security flaws

Michal Samek webmaster na tony.cz
Pátek Duben 11 11:28:47 CEST 2003

DD,
dival jsem se na

http://security.sdsc.edu/self-help/alcatel/alcatel-bugs.html

a priznam se, ze ne vse jsem UPLNE pochopil - neznam infrastrukturu ADSL
a nejsem zrovna security guru - ale beha mi z toho neco po zadech.

Je zrejme, ze mne muze bez vetsich problemu hacknout nejaky insider
operatora nebo nejaky dobre (jak moc?? umi si nekdo z vas udelat
prenosnou DSLAM-like krabicku?) vybaveny typek co se pichne primo na muj
medeny par po ceste. To je aspon malo pravdepodobne. Ne zcela jsem vsak
pochopil, zda ten modem otevira nejakou cestu pro napadeni zvenku - z
netu. Samozrejme mi nejde o bezpecnost hosta, ke kteremu to bude
pripojene, ale primo o ten modem.

--
Michal Samek <webmaster na tony.cz>

Daląí informace o konferenci Linux