Red Hat 9 a cestina

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 11 21:15:35 CEST 2003

: Odesílatel: Miloslav Trmac <mitr na volny.cz>
: On Fri, Apr 11, 2003 at 03:24:20PM +0100, Jaroslav Lukesh wrote:
: > Já se s dovolením přiživím - nevíte prosím, ve kterém balíčku
mĂĄ RH8 (9 to
: > qasi bude mít stejné) obsah adresáře
: > 	/usr/share/locale/cs_CZ.CP1250
: Obsah /usr/lib/locale/cs_CZ.CP1250 muzete vytvorit pomoci localedef.
: Nevim, co potrebujete v /usr/share/locale/cs_CZ.CP1250, mely
: by se automaticky najit katalogy z /usr/share/locale/cs.

Je to opravdu /usr/share/locale, usr/lib/locale na MDK neexistuje.

Takze. pomohlo tohle, zda se ze Zope mi to sezral - neprotestoval ani pri
startu:

* pridat radek s "czechwin  cs_CZ.CP1250" do /usr/share/locale/locale.alias

* localedef -c -i B -f A C
[A] /usr/share/i18n/charmap/CP1250
[B] /usr/share/i18n/locales/cs_CZ
[C] /usr/share/locale/cs_CZ.CP1250

Vyhodilo to asi 30 chyb ála "unknowh character" a soubory LC_* maji vevnitr
na konci misto CP1250 uvedeno ANSI_X3.4-1968. Bez parametru "-c" to
nevygenerovalo nic.

Nicmene po zadani i takto zvoranych locales do Zope mi automaticky prevod
textu funguje (uráááá). Tedy nezkousel jsem celou hackovanou abecedu, ale
zh a sh jedou, coz ppredtim nejely ani s iso859-2.

Jo, mel jsem tam jeste po vseljakych pokusech zavedeny modul nls_cp1250,
ale to asi by fungovalo taky i bez nej.

Nicmene, kdyz mi prozradite, ve kterem redhatim souboru jsou skryte
definice CP1250, budu moc rad, aspon si tam ty zdrave soubory prekopiruju
(kdovi co se Zopovi nemusi na takto vygenerovanych locales jeste libit).
Mandrake, ac vychazejice z redhatu, konkretne zrovna tohle teda nedomyslel.
Toz jsem mirne rozcarovan, ac na mne udelal jinak VELMI dobry dojem.

BTW, ma uz RH9 volbu, aby neinstaloval system jako utf-8? Tohle zase treba
MDK91 ma a tim me strasne potesil.

JL.