K cemu je ve fstab / ?

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Sobota Duben 12 14:34:53 CEST 2003

Take preji dobry den!

Jak tak ctu mount.c, tak si myslim, ze pokud budou init skripty volat
neco jako mount -a, tak korektni chovani je neudelat nic s tim / a ani
nevyhlasovat chybu. Coz asi taky mount udela, mam pravdu? A pokud to
budes chtit remountovat treba z ro na rw, tak by se chyba vyhodit mela,
chapu spravne?

Pokud to je tak, pak by asi bylo nekorektni nebo mozna spis nelogicke
chovani df, u ktereho bych cekal, ze bude cist treba mtab a ne fstab. Co
o tomhle rikaji konvence a standardy nevim... A uz se mi dalsi zdrojaky
cist nechce (vzdyt je dneska sobota:-)) )

Mejte se

--
Tomas Hlavacek

registered as user #246359 with the Linux Counter

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html