velikost swap odilu

Sobota Duben 12 15:20:54 CEST 2003

On Sun, Apr 13, 2003 at 07:21:31AM -0500, linux_lukas na atlas.cz wrote:
> Ahoj linux,
Cau.

>   Chtel jsem se zeptat jak velky by mel byt swap odil. Mam zazito ze
>   dvakrat tolik nez je operacni pamet. Ale kde se zastavit pokud ma
>   clovek operacni pamet 0,5GB pak by swap odil musel mit 1GB. Kde je
>   ta hladina u ktere by se melo skoncit.
To pravidlo "swap = 2*ram" nehovori, ze MAS MAT 2* taky velky swap ako ram,
ale ze ked masina pocas nasadenia CHCE viac pamati, ako ram+2*swap, mal by si
uvazovat o dokupeni ramky. Jednoducho taka trivialna detekcia "pretazenosti".

Swap nemusis mat ziadny, ale mozes ho kludne mat aj 10krat tolko ako ramky.
Zavisi od situacie.

>                         Moc diky za radu Lukas.
Bye,

                            rm -f /bin/laden