velikost swap odilu

Martin Kyral xkyral na fi.muni.cz
Pondělí Duben 14 14:30:00 CEST 2003

pry by nemel byt mensi nez ram, protoze v pripade padu systemu se ram odlozi
do swapu a v teto situaci by system nemusel poznat ze swap partice konci -
coz by mohlo vest k tak mile zalezitosti jako je prepsany zacatek jineho
oddilu. ale nevim, co na tom je pravdy. ja mam 192mb ram a 200mb swap,
zkousel jsem mit spusteny soucasne kde3 i gnome2 a swap mel vyuziti 0%...
-mat