K cemu je ve fstab / ?

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Sobota Duben 12 16:24:21 CEST 2003

ba ba, je jasne ze to je potreba aby se mohl / remountovat se vsemi
prislusnymi parametry, ktere tam muzete naspecifikovat... ale ted mi
spis vysvetlete z jakeho duvodu se df (a asi i dalsi podobne zamerene
programy?) ridi informacemi ve fstab a ne v mtab?

sorry za ten X.509 podpis v mem minulem mailu, tusim ze mozilla to pak
ma problemy precist, kdyz to projde konferou

--
Tomas Hlavacek

registered as user #246359 with the Linux Counter

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html