Elektronickédaňovépřiznání - vyjádřenířeąitele (IBM)

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pondělí Duben 14 11:20:03 CEST 2003

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Vim, ze dnesni pristup k psanym ci nepsanym pravidlum je takovy
> vselijaky, udivuje mne vsak, ze tento pristup podporuji i profesionalove,
> kteri by mohli vedet, jaky by tyto a podobne uvahy a pristupy mohly v
> realnem svete mit dopad...

Problém je v tom, že třeba finální verze norem na HW (sběrnice apod.)
vzniknou až v okamžiku, kdy existují funkční implementace, takže v normě
je obsažena zpětná vazba z implementace a není to odtržené od reality. V
oblasti SW se toto mnohdy neděje. HTML 3.0 byl krásný akademický návrh,
ale nepodložený implementací a zkrátka předbehl svoji dobu. Nikdy se z
něj také nestalo doporučení W3C, zůstalo jen u návrhu. Nevím co vám
přijde tak divného na názoru, že nemá cenu vytvářet standardy, které
jsou neimplementovatelné.

   Jirka Kosek
   e-mail: jirka na kosek.cz
   http://www.kosek.cz