obcasny problem se spustenim PHP skriptu

David Trcka trcka na poda.cz
Pondělí Duben 14 13:13:36 CEST 2003

Zdravim,

z cronu spoustim pravidelne nekolik ruznych skriptu v jazyce PHP a obcas se
mi u ruznych z nich stava, ze mi prijde mailem chybova hlaska

PHP Fatal error:  Unable to start session mm module in Unknown on line 0

Zkousel jsem kolem toho neco vygooglovat a krome par veci, ktere se me
netykaji, jsem nasel i radu, ze se ma zvetsit hodnota v
/proc/sys/kernel/shmmax. Tu jsem zvetsil z 32M na 64M, ale to vubec
nepomohlo, dokonce se ani frekvence techto udalosti nesnizila. Ptam se tedy,
jesli se mam pokouset tuto hodnotu zvysit jeste vice, nebo jestli je problem
nekde jinde. Fyzicke pameti je na stroji IMHO celkem dost (1GB).

Dekuji

--
David Trcka, network administrator
PODA s.r.o. - Internet Service Provider