Red Hat 9 a cestina

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Úterý Duben 15 10:15:18 CEST 2003

On Mon, 14 Apr 2003, Jaroslav Lukesh wrote:

> Myslim tim konkretni RPMko ve kterem se tyto soubory vyskyytuji. Momentalne
> nemam zadny stroj, kam bych si mohl nainstalovat aspon RH8 (RH9 jeste
> nemam) a zjistit balicek.

> Takze kdyz nekdo s RH8/9 zadate rpm -q -f LC_ALL a poslete mi vysledek,
> budu primo nadsen.

$ rpm -qf /usr/lib/locale/cs_CZ/LC_TIME
glibc-common-2.3.2-4.80

> : /usr/share/i18n/codepages, soubory vytvorene localedef by mely byt
> : v /usr/lib/locale (to, ze Vam funguji, kdyz jsou v /usr/share/locale,
>
> No jak jsem se dival po zdrojakach s locales, tak default umisteni je
> /usr/share/*, tajkze RH to asi zmanil.

- /usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES/ - *.mo soubory
- /usr/lib/locale/vse ostatni krome LC_MESSAGES
(obecne, jinak je take /etc/locale/cs/LC_MESSAGES pro startovaci skripty
atd.)

Bye

--

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno             Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek