Legalni vypalovani CD vs. Red Hat?

Pondělí Duben 14 21:45:09 CEST 2003

On Mon, Apr 14, 2003 at 04:45:15PM +0200, Zdenek Drvota wrote:
> Dobrý den,
> nechci vyvolávat flameware, chci si celou
> problematiku konečně vyjasnit, a z protichůdných
> názorů, které v nedávné diskusi zazněly, vidím,
> že nejsem sám, kdo v tom asi nemá zcela jasno.
> Předem prohlašuji, že jsme naši nabídku preventivně
> stáhli.
> Namátkou jsem nyní nechal vyhledat nabídky Linuxu
> na českém trhu, z nich jmenuji (našly by se další a další)
> např. známý VypalCD:

Na rozdil od Vas neinzerovali v konferenci. Jinak samozrejme pokud
jejich nabidka je v rozporu s "fair use" popsane na strankach Red Hatu:

http://www.redhat.com/about/corporate/trademark/guidelines/

Uz mi to prijde blbe, ale tady snad nikdo neumi cist.

PROSIM: NEporusujte prava vlastniku ochrannych znamek. NIKDO.

Jinak ty CD samozrejme kopirovat lze a lze je i dal sirit, RH lze
pouzivat BEZ poplatku a neni potreba platit za aktualizace. Plati se jen
za vyuzivani RHN (Red Hat Network), jedna demo licence je zadarmo.

Ochrannou znamku Linux si zaregistrovala firma APS BRNO, s.r.o. a
dohodla se se zdruzenim CZLUG (AFAIK), aby se zamezilo zneuziti teto
znamky.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz