Legalni vypalovani CD vs. Red Hat?

Leos Literak literakl na centrum.cz
Úterý Duben 15 07:54:32 CEST 2003

Zdenek Drvota wrote:

> http://www.vypalcd.cz/detail.asp?lngProductID=20625&lngCategoryID=599

> a jako další namátkou třeba ESNET:

> 3) nejsou-li v pořádku, proč naopak jejich nabídka nikomu
> nevadí? Pak to totiž bohužel podporuje dojem, že takové
> jednání je v souladu s pravidly, a může uvést i další

proc oni nevadi a vy ano? protoze o ostatnich se nevi, kdezto
vy jste se se svou komercni nabidkou sveril teto konferenci
a ta to nasledne zacala propirat. o esnet jsem v zivote neslysel.

> Rád bych, aby diskuse měla nějaký závěr a neskončila
> do ztracena. Prosím fakta, podložená tvrzení a ne

zaver? redhat ma pravo na ochranu sve znacky, zazlivat mu to
nemuzete. taky ma pravo snazit se vydelat a ci dokonce nezkrachovat.
jejich financnici si asi dobre spocetli, ze se jim takhle striktni
pravidla v dlouhodobem horizontu vyplati.

jasne, pro uzivatele je to spatna zprava. denne musime v AbcPalirne
odmitat zakazniky, kteri chteji redhat. smula. nabizeli jsme i financni
odmenu tomu, kdo pripravi legalni ISO image, ktere by bylo mozne
distribuovat, ale nikdo se nenasel. takze ten problem schopne lidi
asi netrapi. <joke>nejspise uz presli na jine distribuce ;-)</joke>

abych to shrnul, pokud nemate rychle pripojeni na internet, abyste
si kazdy rok mohli stahnout 3 CD z ftp a zaroven nechcete platit
nejmene $35, <flame>radeji prejdete na jinou distribuci. sehnat RH na CD
bude totiz cim dal obtiznejsi ..</flame>

	Leos

--
Leos Literak
http://AbcLinuxu.cz - tady je tucnakum hej!