Okno pres dva monitory v "dual head" rezimu

Zdenek Burda Z.Burda na sh.cvut.cz
Pondělí Duben 14 22:11:16 CEST 2003

On Mon, 14 Apr 2003 polez na volny.cz wrote:

> Mam dvouportovou grafickou kartu Matrox a dospel sem k
> presvedceni, ze ve sve aplikaci potrebuju mit okno pres oba
> monitory, ovsem v rezimu "dual head" a ne "merged". Kdyz vytvorim
> takto obrovske okno, zmensi se pouze na primarni monitor. Kdyz ho
> pak roztahnu mysi i na druhy, je vsechno v poradku. Potreboval
> bych to ale bez toho roztahovani mysi, pripadne roztahovani nejak
> nasimulovat. Mozna nejak znasilnit wokenniho managera? Ale jak?
> Martin Klonfar

to co chcete dela starsi neopatchovanej WindowMaker pri Xinerame (zkouseno
na RadeonVE), pri maximalizaci se okno roztahlo prez oba monitory. V novem
WMakeru to je mozna nejak uzivatelsky nastavitelen, ale ja to uz nemuzu
vyzkouset, ptotoze uz nemam VGA s vystupem na 2 monitory.

--
Zdenek Burda
ICQ#119838804

"Světlo na konci tunelu může být reflektor protijedoucí lokomotivy"