vyvojovy nastroj pro web.

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Duben 15 09:03:54 CEST 2003

> jsou dnes k
> a postoupit
> Od Perlu by som moc neutekal. skor by som sa posunul na
> fastcgi, naprogra-
> moval nejaky zobrazovaci engine a skusil vyvojarske nastroje
> z activestate.com

naprogramovat vlastny engine, to asi nie je to po com pizi tuzil :o) taka uloha, to je podla mna bud beh na dlhe trate, alebo vysledok stoji za hovno. ja som nejaky takyto system navrhol asi pred rokom a pol, je rozpisany na dobrej kope papierov a obsahuuje features, o ktorych sa ani nesnivalo ziadnemy systemu ktory poznam. pri navrhu som takmer vobec neuvazoval nad tym, ako sa to bude programovat, ale co vsetko to ma robit, preto je ten navrh taky odvazny :o) uz na tom robim vyse roka, a ked budem vo vyvoji pokracovat doterajsim tempom, do kyzeneho stavu sa dostanem tak o 2 - 3 roky... ale neviem ci dovtedy pizi vycka :o))) podla mojich znalosti, rozumny hotovy system pre tuto platformu neexistuje, programovanie malych enginov viacmenej nic neriesi, a velky system nevznikne zo dna na den.