vyvojovy nastroj pro web.

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Úterý Duben 15 09:12:05 CEST 2003

Dňa Ut 15. Apríl 2003 09:03 ste napísali:
> naprogramovat vlastny engine, to asi nie je to po com pizi tuzil :o) taka
> uloha, to je podla mna bud beh na dlhe trate, alebo vysledok stoji za
> hovno. ja som nejaky takyto system navrhol asi pred rokom a pol, je
> rozpisany na dobrej kope papierov a obsahuuje features, o ktorych sa ani
> nesnivalo ziadnemy systemu ktory poznam. pri navrhu som takmer vobec
> neuvazoval nad tym, ako sa to bude programovat, ale co vsetko to ma robit,
> preto je ten navrh taky odvazny :o) uz na tom robim vyse roka, a ked budem
> vo vyvoji pokracovat doterajsim tempom, do kyzeneho stavu sa dostanem tak o
> [...]
jeden taky system som naprogramoval.
a ma to vsetko co by to mat malo.
vid implementacia na www.markiza.sk -> prosim nehodnotit moju pracu podla
obsahu alebo designu toho webu :)))
coskoro sa chystam nasadzovat tento system (Cyclone) na howtolinux.info

dost sa tu uvazuje momentalne ci nebude jsp vhodnejsi programovaci
jazyk pre vacsie zobrazovacie enginy portalov, ale zatial sme maximalne
spokojny s Perlom a jeho moznostami interakcie so systemom. ale ukaze
buducnost :))))