vyvojovy nastroj pro web.

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Duben 15 09:24:45 CEST 2003

> jeden taky system som naprogramoval.
> a ma to vsetko co by to mat malo.
> vid implementacia na www.markiza.sk -> prosim nehodnotit moju
> pracu podla
> obsahu alebo designu toho webu :)))
> coskoro sa chystam nasadzovat tento system (Cyclone) na
> howtolinux.info

tak som popozeral markizu aj info o cyclone na webcom.sk, ak dobre chapem tak je to publikacny system vhodny napr na spravodajske weby. takych je viac, znamey je napr php nuke, ale postradam nastroj, v ktorom by sa dalo spravit viacmenej cokolvek, proste univerzalny. nielen spravodajsky server, ale napriklad uctovny softver alebo firemny informacny system..

> dost sa tu uvazuje momentalne ci nebude jsp vhodnejsi programovaci
> jazyk pre vacsie zobrazovacie enginy portalov, ale zatial sme
> maximalne
> spokojny s Perlom a jeho moznostami interakcie so systemom. ale ukaze
> buducnost :))))

ja som zase celkom spokojny s php... akurat som unhappy z absencie rozumnych vyvojovych nastrojov :o( co si clovek neurobi sam...