vyvojovy nastroj pro web.

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Úterý Duben 15 09:46:17 CEST 2003

On Tue April 15 2003 09:24, Rybarik, Michal wrote:
> ...viac, znamey je napr php nuke, ale postradam nastroj, v ktorom by sa dalo
> spravit viacmenej cokolvek, proste univerzalny. nielen spravodajsky server,
> ale napriklad uctovny softver alebo firemny informacny system..

PHP Nuke je skor easy nastroj, a myslim, ze v bugtraqu sa pravidelne mihne
phpnukova chybka. Otazka je, kolko ludi, co vyuzivaju prave php nuke, si aj
pravidelne updatuje. Pretoze ja vidim smerovanie php nuku prave na
zacinajucich developerov, resp. male firmy, co nemaju peniaze na drahy
content management system.

Co sa tyka univerzalneho nastroju napriklad na uctovnictvo.... kolko ze
existuje uctovnickych softwarov? :) a kazdy sa mi zda ma iny format. Neviem
problematike uctovnickeho softwaru sa nerozumiem. Ale teoreticky by som
uvazoval nad pouzivanim XML na export ci uz uctovnickych dat alebo udajov zo
skladu alebo cohokolvek.

h.a.n.d.
--
Martin Hudec