vyvojovy nastroj pro web.

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Úterý Duben 15 09:51:48 CEST 2003

Dňa Ut 15. Apríl 2003 09:24 ste napísali:

> tak som popozeral markizu aj info o cyclone na webcom.sk, ak dobre chapem
> tak je to publikacny system vhodny napr na spravodajske weby.
nie, to samozrejme nie. kompletne firemne riesenia. posledne vid napriklad
www.nou.sk (Narodny Onkologicky Ustav) ktory obsahuje organizacnu strukturu.
je to momentalne hotove, uz sa len caka kedy to odklepnu pani z hora ;))
takze sa to zial este neda vidiet :((

> takych je
> viac, znamey je napr php nuke, ale postradam nastroj, v ktorom by sa dalo
> spravit viacmenej cokolvek, proste univerzalny. nielen spravodajsky server,
> ale napriklad uctovny softver alebo firemny informacny system..
my viacmenej robime prepojenia napriklad s project management systemami
a podobnymi softwarmi, ale je to vzdy narocne a musi to byt vzdy site
presne na dany software. nejake univerzalne riesenia prakticky neexistuju :((

> ja som zase celkom spokojny s php... akurat som unhappy z absencie
> rozumnych vyvojovych nastrojov :o( co si clovek neurobi sam...
ten isty problem v Perli.
open nastroje prakticky niesu.
phpcku som vdacny aspon za PhpMyAdmin. kde by som bez neho bol? :))