LDAP/PAM (?) problem

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Duben 15 09:36:17 CEST 2003

Pavel Lisy wrote:

[..]

> Mnoho :-)
>
> pomocí smbldap-passwd.pl například změním v LDAPu hesla, jak pro účty
> linuxové, tak pro pro Windows, tj. obdobu smbpasswd a je možné sambu
> ověřovat vůči LDAPu. Pokud si uživatel z windows změní heslo, projeví se
> mu to automaticky i v Unix účtu, dále to chci používat i pro IMAP,
> Apache.

Zajimalo me, jestli idealx nabizi nejake komplexni prostredky
na spravu? Jestli musim do systemu nacpat nejake knihovny a baliky?

Pokud vam jde jenom o synchronizaci hesel, tak tu vam zaridi jakykoliv
externi skript, ktery bude samba volat jako 'passwd chat=' nebo
jaxetojmenuje.

Na siti se jich da najit nekolik a sam jsem to uspesne pouzival.

Ted zkousim sambu 3.0 a tam uz se to zapina pomoci 'ldap sync = yes'

pk

--
Chief B.O.F.H. Officer
When proprietary IM sucks - JabberID: kristof.p na njs.netlab.cz