Legalni vypalovani CD vs. Red Hat?

Úterý Duben 15 14:25:39 CEST 2003

Ondrej Sury píše:
> Podle pana Kerslagera (a prosim ho at mi to potvrdi) je legalni vypalit
> datove CD z ISO image, ktere nabizi firma RH a oznacit je:
>
> IMAGE http://blah.redhat.com/blah/blah/cdrom1.iso
>
> Tj. nenapisu na nej Redhat Linux 9, ale zdroj (URI) datoveho obrazu, ktery
> je na tom CD vypalen.  Jaky problem bude pro toho studentika si zakoupit
> takove CDcko?
	Nejde o to, co si myslí pan Keršláger. Ale zrovna on sám sem
několikrát sem posílal jedno URL, speciálně příklady najdete na stránce
http://www.redhat.com/about/corporate/trademark/guidelines/?page=7
Stejně si toho ale budete muset přečíst víc, i když se tam většina věci
opakuje. Třeba 6. sekce se zrovna náhodou jmenuje

Guidelines For Marketing Software Products Containing Unmodified Red Hat
Linux Software