Legalni vypalovani CD vs. Red Hat?

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Úterý Duben 15 13:42:15 CEST 2003

Kovar Jan <Kovar_J na tese.cz> writes:

> [...]
[...irelevantni priklady vymazany...]
> [...]
> nevim, jak je to v pripade zde propirane firmy. Ale IMHO se na to ani nikdo
> nezeptal. Proste to bylo proti zakonu, tak jsme je odsoudili. Nezda se vam,
> ze jsme drsnejsi naz BSA? Skutecne nikdo z nas tady v konferenci nema na
> svem pocitaci ani jednu pisnicku, kterou si nekoupil? Nikdo (z tech, co to
> umi) si nepustil film v divx aniz by vlastnil original DVD?
>

> Doufam, ze panove, kteri si o me nejspis udelali spatne mineni, pochopili,
> proc mam jiny nazor nez oni a neodsoudi me jen kvuli tomu rozdilnemu nazoru.

Podle pana Kerslagera (a prosim ho at mi to potvrdi) je legalni vypalit
datove CD z ISO image, ktere nabizi firma RH a oznacit je:

IMAGE http://blah.redhat.com/blah/blah/cdrom1.iso

Tj. nenapisu na nej Redhat Linux 9, ale zdroj (URI) datoveho obrazu, ktery
je na tom CD vypalen.  Jaky problem bude pro toho studentika si zakoupit
takove CDcko?

O.

--
Ondrej Sury - co/CTO                Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6