Red Hat 9 a cestina

Jaroslav Lukesh lsh.synth na seznam.cz
Úterý Duben 15 16:45:28 CEST 2003

: Odesílatel: Kasparek Tomas <kasparek na fit.vutbr.cz>
: > Takze kdyz nekdo s RH8/9 zadate rpm -q -f LC_ALL a poslete mi vysledek,
: > budu primo nadsen.
:
: $ rpm -qf /usr/lib/locale/cs_CZ/LC_TIME
: glibc-common-2.3.2-4.80

Dekuji...!

: > No jak jsem se dival po zdrojakach s locales, tak default umisteni je
: > /usr/share/*, tajkze RH to asi zmanil.
:
: - /usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES/ - *.mo soubory
: - /usr/lib/locale/vse ostatni krome LC_MESSAGES
: (obecne, jinak je take /etc/locale/cs/LC_MESSAGES pro startovaci skripty
: atd.)

No a MDK proste nema /etc/locale (nebo jsem aspon uz z unavy spatne videl)

JL.