OT: Notebook sony a bios - please

Vymazal Milan vymazal.milan na seznam.cz
Úterý Duben 15 16:37:20 CEST 2003

Zdravim konferenci

Nemate nekdo prosimvas skusenosti s notebooku sony vaio.

Mam sony vaio PCG-F480 a nefungovala mi na tom klavesnice tak jsem
stahl novej bios z

http://www.ita.sel.sony.com/support/pc/pcgf480/windows2000/ a
nainstaloval ho. Jenze po startu se kously Linuxy a windows 2000 a nahlasily na
modre obrazovce ze BIOS nepodporuje ACPI. Tedka je tam verze biosu R0113k1

nemate nekdo prosimvas starsi update toho biosu ? nebo alespon ten
notebook?. Potrebuji to nutne opravit.. Nejde mi ani nainstalovat
OS. Na support serveru sony jsem nic nenasel ceho by se dalo chytit.

Diky moc vsem

--
Best regards
Milan Vymazal vymazal.milan na seznam.cz

RH 8.0 with all updates