Legalni vypalovani CD vs. Red Hat?

Úterý Duben 15 20:49:38 CEST 2003

On Tue, Apr 15, 2003 at 03:41:53PM +0200, Miloslav Trmac wrote:

> Ne. Alespon v trestnim pravu, neni-li cin spolecensky nebezpecny,
> neni to trestny cin. VUBEC.
> 	Mirek

Obavam se, ze trademarky patri do obchodniho prava a tam odsouzen budes
(i kdyz ne do basy, tak zrejme minimalne pro nahradu skody v prislusnem
rozsahu, mira bude urcena zavaznosti provineni). Pokud ne, nema se
majitel znamky jak branit (coz je zrejme nesmysl).

Krome toho tusim existuje trestny cin, precin a prestupek (opravdu
nejsem pravnik, ale na pravni postizitelnosti trvam zejmena zdravym
rozumem).

On Tue, Apr 15, 2003 at 07:07:06PM +0200, Bretislav Krampl wrote:

> Dobrý den,
> věřím, že byste v protektorátu udával Židy, protože to bylo podle
> zákona...

Tohle je ovsem bahno nehorsiho zrna. Nezijeme v protektoratu, ale v
demokratickem a pravnim state (alespon se za nej vydavame).

Nechapu, jak se nekdo muze snizit k takove argumentaci.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz