Legalni vypalovani CD vs. Red Hat?

Martin Kokes martin.kokes na site-well.bezpomlcky.cz
Středa Duben 16 21:17:36 CEST 2003

Milan Kerslager wrote:
> Obavam se, ze trademarky patri do obchodniho prava a tam odsouzen budes
> (i kdyz ne do basy, tak zrejme minimalne pro nahradu skody v prislusnem
> rozsahu, mira bude urcena zavaznosti provineni). Pokud ne, nema se
> majitel znamky jak branit (coz je zrejme nesmysl).
>
> Krome toho tusim existuje trestny cin, precin a prestupek (opravdu
> nejsem pravnik, ale na pravni postizitelnosti trvam zejmena zdravym
> rozumem).

České obchodní právo se v tomto případě řídí:

a) českými ochrannými známkami: http://wdb.upv.cz/rs/oz.ozfrm
b) mezinárodními ochrannými známkami podle Madridské dohody
(http://www.upv.cz/data/pdf/trideni/mtvs/nice8_dohoda1.pdf) WIPO
(www.wipo.int):
http://guest:guest@ipdl.wipo.int/en/search/rom/search-bool.html

Ani v jedné databázi není slovo "RedHat", ani spojení "Red Hat", ani
"Red Hat Linux" (na rozdíl od SuSE Linuxu v ČR a namátkou u WIPO TM č.
646180A (LINUX), dále adidas, Quelle, le cygne electronics, ...), pokud
jsem si správně všiml. To že RedHat má zaregistrovánu TM "Red Hat Linux"
někde ve Státech, případně někde jinde, je v tomto případě irelevantní.

Pokud tedy tak úzkostlivě trváte na dodržování zákonů, netuším co zde
řešíte? ?:-(

ČR je zavázána pouze těmi dohodami, které signovala.

MK