Re: Docházka pod Linux

Pavel Martiňák Pavel.Martinak na seznam.cz
Středa Duben 16 07:32:59 CEST 2003

Díky za link. Díval jsem se na to a zdá se to dobré. Sice jsem měl ze
začátku maličko problém se zorientovat, ale jakmile jsem pochopil to,
že podle prvního hesla se přihlásím buď do admin. nebo do uživatelské
části, šlo to samo. Asi je opravdu pořeba pořádně přečíst průvodní
text při registraci.

Mám ale ještě jeden drobný dotaz. Autor tam píše, že by to mělo dobře
chodit na 150 MHz Pentiu. Nezkoušel jste to na podobné konfiguraci
někdo? S jakým Linuxem?

S pozdravem
Martiňák

Reklama: