Re: Docházka pod Linux

Milan Kostiha Milan.Kostiha na seznam.cz
Středa Duben 16 08:13:57 CEST 2003

U nás to běží na staré 166ce s 64MB RAM a je to plně dostačující.
Navíc ten počítač slouží ještě jako proxy a file server. Je tam starý
RedHat 6.2.

Původně jsme docházkový systém instalovali z obav před kontrolou. Ve
firmě vedle v baráku totiž byla nějaká inpekce (tuším ze živnosťáku
nebo z pracáku či odkud) a dělali tam docela problémy z toho, že
firma docházku vůbec nevedla. Tuším museli platit i nějakou docela
vysokou pokutu.
Naše vedení se zaleklo a samozřejmě jsem to musel zase zařizovat já.
Jenže vše co jsem našel bylo dost drahé, nebo to běželo pod DOSem.
Toto bylo jediné co jede i na Linuxu (pro mne velká přednost), je to
za babku (z toho mělo zase radost vedení) a dalo se to předem zadára
otestovat.

Milan Kostiha
Správce IS Fin.úřadu

> Mám ale ještě jeden drobný dotaz. Autor tam píše, že by to mělo dobře
> chodit na 150 MHz Pentiu. Nezkoušel jste to na podobné konfiguraci
> někdo? S jakým Linuxem?
>
> S pozdravem
> Martiňák

Reklama:
Už Vás to měnění cédéček v autě nebaví? 10 hodin hudby v MP3 na jednom CD. Autorádio Sony CDX-MP40 za 7990 Kč.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=46464%26url=http://www.sony-mobile.cz