zivotnost cd_rom

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Duben 16 08:29:50 CEST 2003

Primlouval bych se za Teac. Zazil jsem nekolik pripadu, kdy bez = nejakych
znamek potizi cetl CD, ktere jine mechaniky odmitaly vubec nacist. = Jinak
dobre zkusenosti jsou tez s NEC. Velmi spatne s zivotnosti HP a Yamaha.
Pokud chcete spickovou vypalovacku (ale drazsi), tak Plextor. Pokud = SCSI,
tak Plextor nebo Toshiba. Jinak na Creative musite dat bacha. Oni vlastni
mechaniky nedelaji, = takze jen davaji svoji znacku na mechaniky jinych
vyrobcu. Nekdy Mitsumi, = nekdy Lite-on, jednu chvili tusim i Plextor.

TNX