zivotnost cd_rom

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Středa Duben 16 10:51:22 CEST 2003

On Wednesday 16 April 2003 08:29, Kovar Jan wrote:
> Primlouval bych se za Teac. Zazil jsem nekolik pripadu, kdy bez =
> nejakych znamek potizi cetl CD, ktere jine mechaniky odmitaly vubec
> nacist. = Jinak dobre zkusenosti jsou tez s NEC. Velmi spatne s
> zivotnosti HP a Yamaha. Pokud chcete spickovou vypalovacku (ale

mam yamaha scsi 6416s, dva roky pali denne 1-2 cd a bez najmensich
problemov; rovnako to co vypali som sa zatial nestretol s tym, ze by to
nieco neprecitalo; pokial vsak viem, yamaha to s cd-rom a cd-rw
zabalila;

inac zozente si teac 32x (ci uz eide alebo scsi prevedenie) a kludne za
nu cvaknite z druhej ruky aj liter (v skk); neolutujete;

--
laco.