shadow passwords a checkpassword pro qmail was: Re: nelze pridat uzivatele - Debian woody stable

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Středa Duben 16 08:35:39 CEST 2003

On Tue, Apr 15, 2003 at 08:57:12PM +0200, Petr's mailing list wrote:

> [...]
> Inetu jsem sehnal, co udelat, aby vse fungovalo. Bohuzel po zmenach se
> objevila chyba jinde. Co ty zmeny mely udelat zhruba vim. Jinak musim
> rict, ze jste mne fakt nachytal. Passwords, shadow passwords a jejich
> konfigurace s qmailem jsou moje slaba stranka. Asi o linuxu v tomhle
> smeru vite o trochu vic :-)
>
> Prave proto se ptam v konferenci, kde jsou lide zkusenejsi nez ja, abych
> problem odstranil. Jen by mne zajimalo co asi delate vy, kdyz necemu
> nerozumite? Ono je velice jednoduche napsat, neumis, radsi od toho bez
> pryc. Pro mne spis plati nerozumis, zeptej se.

No tak panove, uz tak tady zuri dost flame (vetsinou ja zahajuje Pavel
Janik slovy ,,Ahoj Milane`` ;) a jeste vy se zacnete hadat...

Nesledoval jsem tuhle ,,debatu`` od zacatku, ale pokud JA vim, tak
checkpassword se stinovymi hesly spolupracuje, alespon MNE vzdycky
spolupracoval

> Segmentation fault.  Vas to jako zajima? Hmm.

A co takhle dodat strace, aby bylo videt na cem to spadlo?

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojena sekta neni sektou.
-- Universalni pravidla pro sekty