Re: Docházka pod Linux

Vladimír Crha Vladimir.Crha na seznam.cz
Středa Duben 16 08:42:46 CEST 2003

Dobrý den,

Také máme Docházku 2001 z http://dochazka.vyrobce.cz/ a už u nás byla
i kontrola.
Bylo to ze živnosťáku a kontrolovali hlavně jiné věci. Na docházku
došlo jen jakoby mimochodem a za její vedení nás pracovnice dokonce
pochválila. Dost se jí líbila evidence povinných přestávek. Ta je prý
u jiných docela problém. Nám je SW vkládá sám.

U nás to sice nejede na Linuxu, ale na Windows 2k. Je to z prostého
důvodu. Když jsme to instalovali, nebyl ještě k dispozici linuxový
program pro terminál. Teď už ale je a tak přechod na linux plánuji
hned, jakmile bude chvilka času.

Crha

Reklama:
Připrav se na nejpříšernější zážitek v životě na http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=46466%26url=http://www.priserky.cz