SOLVED: [Fwd: Re: trademark issue]

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Duben 16 09:07:07 CEST 2003

Zdravim.
Na zaciatok jedno "sorry", ze subject som rucne vypisoval, nakolko som
zmazal prislusne majly a teda to mozno niekomu sprehadze poradie.

Chcel som len tolko, ze sa tu vsemozne dokazuje ako sa to neda a podobne.
Nebolo by mozne to proste obist standartnou metodou ? T.j. normalne na web
si predajca supne, ze cd-cka s redhatom dostanu(zadarmo) iba "clenovia
firemneho klubu", ktori sa mozu zaregistrovat na tej a tej stranke.
A to najlepsie bude, ze clenstvo stoji povedzme 300 korun :-))
Kedze sa CD-cko nepredalo, nemal by byt problem IMHO s trademarkom.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2