SOLVED: [Fwd: Re: trademark issue]

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Duben 16 11:13:42 CEST 2003

On Wed, 16 Apr 2003, Jan Satko wrote:

> Zdravim.
> Na zaciatok jedno "sorry", ze subject som rucne vypisoval, nakolko som
> zmazal prislusne majly a teda to mozno niekomu sprehadze poradie.
>
> Chcel som len tolko, ze sa tu vsemozne dokazuje ako sa to neda a podobne.
> Nebolo by mozne to proste obist standartnou metodou ? T.j. normalne na web
> si predajca supne, ze cd-cka s redhatom dostanu(zadarmo) iba "clenovia
> firemneho klubu", ktori sa mozu zaregistrovat na tej a tej stranke.
> A to najlepsie bude, ze clenstvo stoji povedzme 300 korun :-))
> [...]

Takhle to taky asi nepůjde. Vidím v tom bohožel typický český/slovenský
přístup: pokud to jde, tak se to snažím různě oč*rat.

Svým "ČLENŮM" to může takto bez porušování distribuovat pouze nevýdělečná
či vzdělávací organizace. Takže určitě si to takový klub nemůže založit
např. Leošovo ABCLinuxu s.r.o.

R.V.