Distribuce pro servry

P-A-N-D-O-R linux na compclub.sk
Středa Duben 16 11:34:16 CEST 2003

Pri svojich badaniach a pokusoch som medzi zaujimavymi kuskami pre server TRUSTIX a ENGARDE FINESTRA narazil na velmi zaujimavy kusok. Jedna sa o SoL (Server optimized Linux) a zaujalo ma tam viacero drobnosti. Cely init sa konfiguruje pomocou XML co dava mnoho prehladnosti, takmer vsetky daemony su pre jednoduchost updatov vynesene pomocou --prefix von z filesystemu, je tam velmi slusny vyber. Co sa tyka aktualizacie, ta ide vzdy kompilaciou zo zdrojakov pomocou specializovaneho nastroja SoLrus

vid http://www.linuxzone.cz/index.phtml?ids=3&idc=657

Stretol sa niekto s podobnymi zalezitostami pri inych distribuciach?

Pandor