SOLVED: [Fwd: Re: trademark issue]

Michal Samek spec_list na tony.cz
Čtvrtek Duben 17 11:56:01 CEST 2003

V St, 16. 04. 2003 v 11.30, Tomas Krbec napsal:

> Myslíte něco jako je u mne v ulici "Klub vlastníků CD". Není jen tak
> obyčejná půjčovna CD. Za mírný roční poplatek se stranete spolumajitelem
> tisíců CD.

Tak tohle bude (pevne doufam) u nas nelegalni. Chystaji se nejake soudni
procesy, iniciovane major labely u nas. Soucasny stav je mozny jen diky
precedentnimu soudnimu sporu pred par lety, kdy bohuzel doslo k procesni
chybe - u nas velmi oblibeny zpusob, jak se vyhnout odsouzeni.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>