KOMERCE: Prijem predobjednavek na SuSE Linux 8.2

Středa Duben 16 11:51:35 CEST 2003

On Tue, Apr 15, 2003 at 09:53:09PM +0200, Petr Vaněk wrote:

> prosim, jdete uz s tim do... talku.

Zda se, ze arogantnost nekterych osob nezna mezi. Zasada kaslat na
vsechno a vsechny slusne zpusoby vede dokonce i tak daleko, ze je
zakazano se ohradit proti ocividne zavadejicimu tvrzeni.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz