KOMERCE: Prijem predobjednavek na SuSE Linux 8.2

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Středa Duben 16 12:13:34 CEST 2003

Dne st 16. dubna 2003 11:51 Milan Kerslager napsal(a):

> Zda se, ze arogantnost nekterych osob nezna mezi. Zasada kaslat na
> vsechno a vsechny slusne zpusoby vede dokonce i tak daleko, ze je
> zakazano se ohradit proti ocividne zavadejicimu tvrzeni.

blah.

ano. je to zavadejici tvrzeni. zavadejici tvreni, ktere v ruznych podobach
vali se na nas ze vsech stran - "motor, ktery neslysite", "ultimativni test
neztupitelnisti noze uspesne splnil jen nas vserezak" atd.

Proboha, proberme se a venujme se necemu smysluplnemu, nez jen
pustemu krafani a hledani hnid na kazdem "trochu zavadejicim vyroku".
Prekvapive mi take vadi, ale mam za to, ze dokazu rozlisit to, co je
marketingovy zvast a co je poruseni ochranne znamky, zakona... kva, kva,
kva...

To se take rozcilite, kdyz otevrete jakykoliv reklamni tisk IT, kde se pise
"slunecni firma zasadne podporuje linux" apod.?

Smutne je, ze jsem tuhle konferenci mel za misto, kde se kazdy den dozvidam
nove uzitecne veci, ale par poslednich tydnu to tu vypada jako na chodbe
pripravky pravnicko ekonomickeho rychlokursu "diplom ve vkusnem plastovem
ramecku za 3 hodiny".

howgh.
vas arogantne asocialni
--